Przewodnik dla początkujących w Google Moja Firma
Jako rekomendowany fotograf google, współpracuję z różnymi markami i firmami, które należą do olbrzymiej społeczności jaką jest Google Moja Firma. Chciałbym również z Tobą podzielić się swoim doświadczeniem, które zawarłem w 6 wskazówkach dla początkujących w Google Moja Firma.
Na początku wyjaśnienienie Google Moja Firma ?
Google Moja Firma to platforma społeczna, która łączy ludzi i ich firmy w jednej przestrzeni. Często niedoceniana przez specjalistów od marketingu platforma Google to jedna z najlepszych platform, najbardziej społeczna i w żadnym wypadku nie powinna być pomijana lub traktowana z niższym priorytetem.
Co warto wiedzieć o Google Moja Firma ?
- Aktualizacje platformy Google Moja Firma, Google + mają większą częstotliwość niż na innych platformach, takich jak: Facebook, Twitter.
- Istnieje wiele dowodów na to, że Google zintegrowało sygnały z platformy społecznej do swojego algorytmu wyszukiwarki, dając lepszą pozycję w rankingu firmom i markom z aktywnym profilem Google Moja Firma.
- The Moz Data Science Team and Searchmetrics stwierdził, że publikowanie treści na platformie Google Moja Firma znacząco wpływa na wyniki wyszukiwania aniżeli publikacja treści na Facebooku. URL publikowane na GMF są indeksowane bardzo szybko i wpływają na PageRank, w przeciwieństwie do treści publikowanych na innych serwisach społecznościowych.
- Korzystając z usługi Google Moja Firma, dotrzesz bezpośrednio do klientów, którzy szukają informacji na temat Twojej firmy w wyszukiwarce Google, Mapach Google czy Google+.
- Jest to darmowe społeczne narzędzie internetowe, które łączy ponad 540 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.
6 wskazówek dla użytkowników Google Moja Firma:
1. Aktualizacja profilu.
Największym błedem jest nie aktualny profil. Każdy obszar profilu Google Moja Firma, który umożliwia wprowadzenie tekstu jest okazją, aby pokazać zakres usług, które oferuje twoja firma. Upewnij się, że goście mogą znaleźć wszystkie potrzebne im informacje. Brak informacji jest tak samo zły jak błędne informacje!
2. Rozwijaj swoje kręgi.
Kręgi w Google to nic innego jak grupy o wspólnych zainteresowaniach. To dzięki kręgom możesz dotrzeć do grupy docelowej i wskazać na twoją firmę lub marke.
Istnieje wiele różnorodnych sposobów, aby rozwijać swoje kręgi:
– Udostępniaj swoim obserwatorom cenne informacje,
– Udostępniaj pliki video i podcasty,
– Dodaj link do profilu Google Moja Firma na swojej stronie internetowej.
3. Dziel się !
Dzielenie się ciekawymi i istotnymi treściami to najlepszy sposób aby rozwijać swoje kręgi, łącząc się z ludźmi i przedsiębiorstwami o podobnych poglądach. W ten sposób można dotrzeć do grupy docelowej i jednocześnie rozwijać swoją reputacje.
4. Wykorzystuj hashtagi.
Korzystanie z hashtagów (słów kluczowych) zwiększa widoczność twoich postów. Dodając jeden i ten sam hashtag (np.#fotodziedzic) grupujesz wszystkie twoje treści w jednym miejscu, ułatwiasz dotarcie do twoich kręgów. Wzbogacaj każdy post o 2-3 hashtagi, tak żeby Twoje wpisy pojawiały się w wynikach wyszukiwania osobom, które szukały podobnej treści.
5. Udostepniaj zdjęcia.
Za każdym razem gdy udostępniasz link, poradę lub newsa, postaraj się dodać zdjęcie, które będzie przyciągało uwagę użytkowników.
6. Promouj swoją stronę.
Proste strategie marketingowe w celu promocji strony Google Moja Firma
– Często aktualizuj swój profil.
– Połącz swoją stronę internetową z Google Moja Firma,
– Dodaj widżet Google+ na swojej stronie.